lauantai 17. maaliskuuta 2012

Maaliskuu=töitä, töitä ja töitä!

Hei kaikki rakkaat ihmiset! Pahoittelen etten ole ehtinyt kirjoittaa vähän aikaan mutta aikaa ei vain ole ollut tarpeeksi. Työharjoittelu on nyt alkanut ja koulu on vihdoin ohi! No, ei siellä työharjoittelussa aina niin ihanaa ole sillä välillä tahtoo mennä hermot sekä henkilökuntaan että asukkaisiin. Tämä on ärsyttävää, koska minun pitäisi olla tuolla vielä kaksi kuukautta ja en ole varma kestänkö siellä niin kauan. Onneksi demon tekeminen vie ajatuksia muualle. Olen tekemässä bändini kanssa demoa ja aiomme lähettää sen jonnekkin levy-yhtiölle jossain vaiheessa. Miksaaja pyysi minua myös laulamaan omiin biiseihinsä jotka hän lähettää levy-yhtiöille. Olen niin iloinen, että joku arvostaa lauluääntäni! Ja poikaystävänikin kanssa menee vähän paremmin, en ole ollut enää niin masentunut kuin alku keväästä. Haluaisin valmistua mutta toisaalta tämä myös pelottaa minua, sillä pelkään etten osaa enää töissä mitään. Sain myös kutsun työhaastatteluun...minua jännittää paljon mutta samalla olen todella iloinen sillä tässä on mahdollisuus saada töitä kesäksi ja pidemmäksi aikaa. Asuntohakemuskin on laitettu menemään, toivottavasti tärppää.

Olen alkanut käydä taas baareissa ja juomassa enemmän. Olen kyllä aina melkein ollut se joka huolehtii kaikista..-.- Olen alkanut kuunnella myös enemmän musiikkia taas. Löysin aivan ihanan biisin Avril lavignelta. Se nimi on "i love you". Sanat ovat aivan ihanat ja kuvaavat tunteitani hyvin kultaani kohtaan.
Avri lavigne-i love you

La la
La la la la
La la
La la la la

 I like your smile
I like your vibe
I like your style
But that’s not why I love you
And I, I like the way
You’re such a star
But that’s not why I love you

 Hey
Do you feel, do you feel me?
Do you feel what I feel, too?
Do you need, do you need me?
Do you need me?

You’re so beautiful
But that’s not why I love you
I’m not sure you know
That the reason I love you is you
Being you
Just you
Yeah the reason I love you is all that we’ve been through
And that’s why I love you

La la
La la la la
La la
La la la la

 I like the way you misbehave
When we get wasted
But that’s not why I love you
And how you keep your cool
When I am complicated
But that’s not why I love you

Hey
Do you feel, do you feel me?
Do you feel what I feel, too?
Do you need, do you need me?
Do you need me?

You’re so beautiful
But that’s not why I love you
And I’m not sure you know
That the reason I love you is you
Being you
Just you
Yeah the reason I love you is all that we’ve been through
And that’s why I love you

Yeah – Oh.
Oh.
Even though we didn’t make it through
I am always here for you

 Hey,hey,hey
 You’re so beautiful
But that’s not why I love you
I’m not sure you know
That the reason I love you is you
Being you
Just you
Yeah the reason I love you is all that we’ve been through
And that’s why I love you

La la
La la la la (oh oh)
La la
La la la la (That’s why I love you)
La la
La la la la (oh oh)
La la
La la la la (That’s why I love you)

Kiitän ja kumarran ja koetan olla vähän aktiivisempi tässä kuussa, kuin viimeksi.

1 kommentti:

  1. Paljon iloa ja onnea elämääsi! Susta tulee hyvä lähihoitaja, empaattinen ja ammattitaitoinen :)
    -viime kesän työkaveri-

    VastaaPoista