maanantai 31. elokuuta 2015

Nyt ne lehdet sit putoilee...taitaa olla syksy!

Heippa taas pitkästä aikaa! Aikaa on taas kulunut viime tekstistä mutta eipä oikein ole ollut inspiraatiota kirjoittaa. Olen vihdoin parantunut flunnsasta. Kauan se kestikin mutta nyt on taas normaali olo ja olen palannut töihin, Treenit ovat myös alkaneet. Olin ensimmäistä kertaa baletti tunnilla ja pidin siitä kovasti! Rankkaa ja haastavaa se oli mutta nautin siitä todella paljon. Myös showtanssi tuntini jatkui taas. Heti lauantaina oli esitys Keravan kävelykadulla. Se oli oikeastaan aika hauskaa. Siihen perään oli vielä kunnon hikitreenit. Olo  oli aika hikinen mutta hyvä olo siitä tuli :)

Olen tehnyt suuren päätöksen joka muuttaa taas elämääni. Olen lähtemässä nykyisestä työpaikastani kunhan vain oikea paikka löytyy. Kävin jo yhdessä haastattelussa ja toivon että minua onnistaa! Paikka oli todella mukavan oloinen ja se olisi lähellä. Mutta hakijoita oli monta ja on epätodennäköistä että juuri minä pääsisin sinne....no sopii toivoa. Nykyisessä paikassa on niin sekava tilanne ja töitä tulee koko aika lisää eikä kerkeä millään kaikkia tekemään. Lisäksi jouduin vaihtamaan osastoa toiseen missä en viihdy ollenkaan. Olin kyseisellä osastolla vuotta aikaisemmin vakituisena ja pyysin siirtoa pois toiseen osastoon... Työmotivaatio on nollassa eikä huvittaisi mennä töihin. Ja pitkä matka turhauttaa. No pitää aktiivisesti katsoa työilmoituksia ja löytää se omansa.

Mitäs muuten elämässäni töiden lisäksi? Mielialani vaihtelee koko ajan ja en oikein tiedä itsekkään aina millä tuulella olen,  Tämä turhauttaa itseäni ja välillä myös varmaan poikaystävääni. Joskus kiukuttelen ihan tyhmistä syistä poikaystävälleni enkä ymmärrä miksi. No olen ehkä töidenkin takia stressaantunut ja se vaikuttaa myös siviilielämässä. Mutta meillä menee kyllä muuten hyvin. Minusta tuntuu , että olen löytänyt ihmisen kenen kanssa voisin olla loppu elämäni ja hankkia lapsia, Toki pitää edetä päivä kerrallaan mutta niin minusta tuntuu, Jossain vaiheessa haluan myös lapsia mutta se saa vielä odottaa! :D Toissa viikonloppuna olin ystäväni ja hänen kihlattunsa kanssa linnanmäellä. Oli oikein mukavaa mutta ihmisiä oli ihan sikana! Piti jonottaa joka laitteeseen lähes 30 minuuttia. Mutta silti oli hauskaa. NO tulevana viikonloppuna pitäisi mennä yhdelle kaverille ja viettää iltaa porukalla. Odotan innolla sillä nykyään nään niin harvoin ihmisiä että kaikki näkemiset ovat tervetulleita. Tosin välillä tuntuu ettei millään kerkeä näkemään ketään koska on töitä ja tanssia ja kaikkea muuta siinä sivussa.



Syksy on saapunut Suomeen. Vaikka päivisin on lämmintä niin aamut ja illat ovat alkaneet olla kylmiä..yhyy! Taas saa odottaa puoli vuotta ennne kuin tulee lämmintä. Syksy on jotenkin haikeaa aikaa itselle. Se merkitsee kesän loppua ja vihreyden loppumista. Onneksi kävimme toissa viikonloppuna merenrannalla nautimassa vielä viimeisistä lämpimistä auringon säteistä. Ruska on toki kaunista mutta minulle se merkitsee kylmyyden alkua. Lehtien putoaminen puusta on jotenkin surullista. Luonto muuttuu pikkuhiljaa harmaaksi ja ankeaksi.


Ei minulla tässä muuta höpistävää, kiitän ja kumarran.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti