perjantai 20. tammikuuta 2012

Vuosi 2012, hyvä vai huono?

Vuosi on taas vaihtunut ja uudet kujeet on taas luvassa. Koulu alkoi toisella tammikuun viikolla, jee...-.- No, yritän silti ajatella positiivisesti sillä koulua ei ole enää paljoa jäljellä ennen harjoittelua. Mutta kouluhommia sitäkin enemmän ja välillä tuntuu ettei aika vaan riitä. Melkein heti kun pääsi kouluun, oli kirurgisen hoitotyön koe joka meni huonosti. Minulla oli myös terveystarkastus ja yllätys, yllätys...siellä tehtiin mielialakysely. Yritin toki olla rehellinen mutta toisaalta seuraukset eivät olleet niinkään ihanat, terkkari passitti minut tai no oikeammin kehotti minua menenmään juttelemaan jollekkin aikuiselle tai sitten ihan hänelle itselleen....no way! Se terkkari oli vähän outo....0_0 No varasin nyt ajan psykologille mutta olo on silti vähän epävarma...

No mitä muuten...olen nähnyt kavereitani ja ollut poikaystäväni kanssa ja yrittänyt liikkkua samalla. Olen myös alkanut katsoa raumooglen amnesia videoita. Kaverini näytti yhden videon ja jäin heti koukkuun. Videoilla olevat zombit ovat nimeltään morsoja xD Joo, en ole seko.com.

Yksi asia mikä mietityttää tai vaivaa minua on eräs todella hyvä ystäväni joka on ihastunut vahingossa poikaystävääni. En oikein tiedä mitä ajatella...tunteille ei voi mitään mutta silti se vain jotenkin häiritsee...olenko hirveä ku ajattelen tällaisia asioita? En tiedä, vaikka luotan poikaystävääni ja kaveriini niin en luota itseeni. Olen muutenkin ollut vähän huonolla tuulella viime aikoina...en tiedä mistä se johtuu. Toisinaan tämä ärsyttää minua suuresti sillä tunnen itseni hyvin pinnalliseksi. Haluisin olla taas normaali oma itseni mikä olin vuosi sitten. Toivottavasti pyskologi pystyy auttamaan jotenkin. Onneksi yksi hyvä asia on se, että en ole koulussa enää niin usein yksin ja siellä on ihminen jonka kanssa on kiva olla.

Kiitän ja kumarran!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti